Wydawanie płyt z undergroundową muzyką bez pozwolenia władzy jest w Iranie surowo zabronione i grozi więzieniem. W ten sposób rząd walczy z inwazją zachodniej kultury na Iran pod hasłem ochrony islamskiej tożsamość kraju. W reakcji na restrykcyjne prawo rozwija się podziemna scena muzyczna, gdzie artyści próbują grać zakazaną muzykę, ryzykując utratą wolności. To właśnie tutaj działa dwóch didżejów techno z Teheranu: Arash i Anoosh, którzy starają się zrobić karierę i zaistnieć na międzynarodowej scenie nurtu muzyki house. Arash i Anoosh używają najrozmaitszych technik, aby potajemnie informować o kolejnych imprezach, występach i jednocześnie nie popaść w poważne tarapaty. Nie tylko muzycy, lecz również uczestnicy zakazanych zgromadzeń trafiają w Iranie do więzień. Aby tego uniknąć, Arash i Anoosh decydują się zorganizować imprezę na pustyni. Zachęceni sukcesem wracają do Teheranu, gdzie próbują sprzedać nielegalnie wydaną płytę. Niestety Anoosh zostaje aresztowany. Zachodni świat staje w ich obronie – obaj zostają zaproszeni do Szwajcarii do udziału w znanym festiwalu techno. Wiąże się to nie tylko z wielką życiową szansą, ale i koniecznością podjęcia trudnych dla nich obu decyzji. Film jest ciekawym spojrzeniem na teherańską udergroundową scenę muzyczną – ukazuje problemy muzyków, ich zmagania z systemem i inteligentne próby jego przechytrzenia. To również filmowy portret zmagań pokolenia, które nie tylko chce zaistnieć i zostać zaakceptowane, ale przede wszystkim nie chce popaść w zapomnienie. Film kręcony był po części ukrytym w kieszeni Arasha iPhonem. Zdjęcia wielu występujących w filmie bohaterów zostały celowo rozpikselowane, aby zapewnić im anonimowość i bezpieczeństwo.